Veelgestelde vragen over de wijziging van de jaarlijkse Card-bijdrage
Met ingang van 1 september wijzigen wij de jaarlijkse Card-bijdrage. Hierbij vindt u een overzicht van veelgestelde vragen over deze wijziging.
Waarom wijzigen wij onze jaarlijkse Card-bijdrage?
We vinden het belangrijk dat u gemakkelijk en veilig met onze kaart kan betalen en dat wij voor u klaar staan als u ons nodig heeft. De afgelopen jaren zijn onze kosten gestegen. Daarnaast investeren we steeds in onze producten en diensten. Om de service te blijven verlenen die u van ons gewend bent, wijzigen wij onze tarieven. Op deze manier zorgen wij dat uw betalingen veilig zijn en blijven.
Waar kan ik informatie vinden over de nieuwe tarieven?
Op https://www.icsbusiness.nl/onze-cards/ kunt u informatie vinden over de tarieven van uw zakelijke ICS creditcard. Klik op de Card die u heeft.
Ik heb recent nog mijn jaarlijkse Card-bijdrage betaald. Moet ik dan in september weer betalen?
De Card-bijdrage wordt jaarlijks op een vast moment in rekening gebracht. Dit moment blijft ongewijzigd. Brengen we de Card-bijdrage altijd in januari in rekening? Dan staat het nieuwe bedrag op uw rekeningoverzicht van januari 2024.
Ik wil mijn Card opzeggen, hoe kan ik dit doen?
Wanneer u het niet eens bent met de wijziging, kunt u de overeenkomst vóór 1 september 2023 opzeggen. U kunt gebruikmaken van het formulier Beëindigen zakelijke Card(s). De creditcard kan door de contactpersoon van het bedrijf en de Card-houder zelf worden opgezegd. Zegt u later op dan de aangegeven termijn, dan brengen wij de jaarlijkse Card-bijdrage alsnog in rekening. Hierover ontvangt u geen restitutie.