Visa Spend Clarity
Gebruik
- Wat doe ik als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord voor Visa Spend Clarity ben vergeten?
- Hoe lang zijn transactiegegevens beschikbaar in Visa Spend Clarity?
- Ik krijg een technische storing, wat nu?
- Ik krijg een Engelse e-mail van Visa Spend Clarity. Hoe weet ik dat dit geen phishing is?
- Is Visa Spend Clarity veilig?
Wat doe ik als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord voor Visa Spend Clarity ben vergeten?
Bent u uw gebruikersnaam vergeten? Ga naar 'Gebruikersnaam vergeten?' op de website van Visa Spend Clarity. U krijgt uw gebruikersnaam dan via e-mail toegestuurd. Bent u uw wachtwoord vergeten? Die kunt u opnieuw instellen. Kies dan 'Wachtwoord vergeten?' in het inlogscherm. U heeft hiervoor uw gebruikersnaam nodig en het antwoord op de veiligheidsvraag die u bij het aanmelden heeft opgegeven.
U krijgt een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Daarna bevestigt u dit wachtwoord met meervoudige verificatie (MFA). Dat kan op twee manieren:
- Een eenmalige code die u via de e-mail krijgt (OTP)
- Via de Mobile Authenticator-app
Zo werkt registeren bij de Mobile Authenticator-app
- Download de Forgerock Authenticator app in Google Play of App Store
- Klik op de 'Register Device'-link in de e-mail
- Scan de QR-code
- Vul de eenmalige code (OTP) uit de Authenticator app in
- Uw toestel is geregistreerd
Hoe lang zijn transactiegegevens beschikbaar in Visa Spend Clarity?
In de app zijn transactiegegevens zes maanden beschikbaar. Heeft u transacties van langer geleden nodig? Log dan in op de website. Dit kan met dezelfde inloggegevens die u ook voor de app gebruikt.
Ik krijg een technische storing, wat nu?
Vervelend dat u een storing krijgt. Probeer alstublieft opnieuw in te loggen. Lukt het nog steeds niet? Bel ons dan op 020 - 6 600 679. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur.
Ik krijg een Engelse e-mail van Visa Spend Clarity. Hoe weet ik dat dit geen phishing is?
Goed dat u hier op let. Niet alle e-mails van Visa Spend Clarity zijn in het Nederlands beschikbaar. E-mails over opvragen van uw inlognaam en opnieuw instellen van uw wachtwoord zijn bijvoorbeeld altijd in het Engels. U kunt de e-mails van Visa Spend Clarity herkennen aan het e-mailadres waar ze vandaan komen: noreply@businesssolutions.visa.com of business.visaspendclarity@visa.com.